פוסטים בקטגוריה "דפוס"

פוסט אורח – מתנות לחגים קד"מ נכון

אפר 11, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, כללי, עיצוב, פוטושופ, שיווק ופרסום  //  2 תגובות

אוטוטו פסח, הוא מורגש כבר די מזמן, בעיקר לאלרגים שביננו שמגיבים לפריחת האביב בפריחה משל עצמם.

הוא גם מורגש במלחמות על זמן הפרסום בכל המדיות של רשתות הקניות ושל מותגי הבשמים.

בשבוע שלפני ערב החג מתחילים המיילים שלנו להחתם ב"חג שמח". אחד מתחיל וכולם נדבקים. ככה זה כל שנה.

אחד הסממנים לבואו של חג הפסח, כחג מרכזי הוא תלושי חברה (במקרה שאתה שכיר) ומתנות קד"מ (אם אתה לקוח קיים או פוטנציאלי).

בכל הקשרו למתנות קד"מ, לא מעט עסקים יודעים שמדובר במדיה חנפנית אך חשובה ביותר להגיע ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים.

העניין הוא שבתחום הזה אין חדש תחת השמש, אנחנו רגילים לאותם מוצרים עם הטבעת לוגו עליהם.

מעטים ועד למוצרי USB.ממעמדי ניירות ועד מגבות חוף.כובעים, חולצות, מגנטים למקרר.מוצרים שאולי שמישים אך לא במיוחד זכירים.

אולי משום שתחום מתנות הפרסום נתפס כתחום "הפקתי" (מגדירים תקציב, בוחרים מקטלוג, מעבירים לוגו להטבעה ומיבאים מכולה מסין) ולא כתחום קריאטיבי ב-100%,

אנחנו רגילים לקבל את אותן מתנות כל הזמן בדגש על טרנדים (ואז כולם עושים את כל הטרנדים)…

הדרך הנכונה להתייחס למדית מתנות הפרסום היא לבצע קודם כל ניתוח בריף. מיהו הלקוח, המסר השיווקי שרוצה להעביר, האירוע, קהל היעד וכמובן התקציב..

את אותו מסר רצוי ומזוקק יש לתרגם למתנה שתכיל בתוכה את אותו ערך/מסר.

הרעיון הוא שאם המתנה תדע להגיד משהו על העסק, היא תייצג אותו והיא תהפוך לזכירה. אם היא תצליח לרגש, להצחיק, לגעת – היא תשיג באזז רציני.

קחו לדוגמא את רד בול (זה שנותן לכם כנפיים).

מוצר הקד"מ שהפיקו: בטריות ממותגות רד בול.

הלוק הוא של הפחיות שלהם, המסר הוא אנרגיה. גם שמיש וגם חכם.

הבטריות של רד בול

קרא עוד >>

כרטיסי ביקור מקוריים חלק ד'

אפר 8, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, עיצוב, פוטושופ  //  2 תגובות

בהמשך ל-3 הפוסטים הקודמים על כרטיסי ביקור מעוצבים ומקוריים אתם מוזמנים ליהנות מפוסט רביעי ואחרון נכון לרגע זה בסדרה.



קרא עוד >>

איפה דקסטר?! שיווק ויראלי מצויין לעונה החדשה

זוכרים את הספר איפה אפי?!

אז ההפקה של דקסטר, לקחה את הקונספט צעד אחד קדימה והתאימה את הסגנון של הספר איפה אפי, לעולם המודרני והטכנולוגי שלנו, ע"י כך שהיא והוציאה אותנו מהספרים והעבירה אותנו ליו-טיוב בצורה פשוט מצויינת,

צפו בסרטון הבא ונסו למצוא את דקסטר, אם תמצאו אותו תוכלו לעבור לשלב הבא!


מה שקצת מרגיז זה שאין מספיק זמן להתרכז בסרטון (פחות מ30 שניות).

31 מדריכים לעיצוב אייקונים

1. עיצוב אייקונים של התקני USB

רמת קושי: בינונית
כישורים: ידע בשימוש בגראדינט והצללות כדי לתת הרגשה של עומק

2. עיצוב אייקונים קטנים (סמלים)

רמת קושי: קלה
כישורים: עבודה באמצעות כלי העיפרון ליצירת אייקונים פשוטים

3.עיצוב אייקונים של סקייפ

רמת קושי: בינוני
כישורים: אופי העבודה הוא בשכבות ובאמצעות הצללות על -מנת ליצור עומק.

4. עיצוב אייקונים של מדיה חברתית בגודל 32x32px

רמת קושי: קלה
כישורים: ידע בעבודה באמצעות תוכנת אילסטריטור
עמודים:«12345678910»

שוחחו איתי אונליין

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31