הבימה המחודש – בהיבט של חווית משתמש

ינו 22, 2012   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, כללי, עיצוב, שיווק ופרסום  //  7 תגובות

אתחיל ואומר שאני לא אוהב לכתוב דברים בבלוג שאינם קשורים באופן ישיר לתחום העיצוב והטכנולוגיה , הפוסט הבא נועד להמחיש כיצד אנחנו בחיי היום יום יכולים לקשר כל דבר לתחום שלנו אז בתור חובב הצגות (בקאמרי) החלטתי שהגיע הזמן לצאת קצת "מהקופסה" וללכת לבדוק האם הדשא של השכן באמת ירוק יותר, אחרי תקופה לא קצרה של שיפוצים במתחם הבימה,  הנה זה קרה הרגע שכולנו חיכינו הלכתי לבדוק מה בעצם שיפצו והאם זה היה שווה את ההמתנה "טיזר" קטן המסקנה שלי כתובה בסיכום בתחתית הפוסט.

בהמשך הפוסט ארכז את החוויה שעברתי ואת הגישה שאנחנו צריכים לאמץ בכל הקשור לחווית משתמש כאשר אנחנו מתכננים מוצר/שירות.

חניון

הכל התחיל בכניסה לחניון שרואים שהושקעה בו לא מעט מחשבה, ניתן למצוא חניה במהירות ובקלות באמצעות נורות חיווי שנמצאות מעל כל חניון, אדום  – תפוס , ירוק – פנוי מישהו אמר חווית משתמש =]

לאחר שסיימנו להחנות את הרכב, המשכנו לעבר המעליות, משהו נחמד שלא יוצא לי לראות בהרבה מקומות ציבורים זה התחשבות באנשים שבאים מרחוק (הפעם נאלצתי להגיע מירושלים) ואיבזרו כל קומה בחניון עם שירותים.

הלובי

הגענו ללובי של הבימה, מקום מואר ומרווח ויש שמועות שגם צובעים את העמודים פעם בחודש כדי שהם ישארו לבנים, המון עמדות של קופות גישה נוחה ומהירה ראוי לשבח.

דרכי גישה לאולמות

בנוגע לדרכי גישה לאולמות וליציעים השונים, התחשבו בצורה מאוד טובה ונכונה בקהל היעד שמגיע בדר"כ להצגות וזה האוכלוסיה המבוגרת, המדרגות בחצי גובה ממדרגות רגילות שאנחנו מכירים דבר המקל מאוד על העלייה והירידה במדרגות.

האולם

למרות שישבתי ביציע יחסית עליון עדיין הצלחתי להרגיש קרוב לבמה( ייתכן וזה בגלל שהייתי באולם הקטן),  הצפיפות של הכיסאות טיפה מזכירים לי את המבנה של האולם בבית ליסין שהוא נורא צפוף וגורם קצת אי נוחות. אבל לעומת זאת האקוסטיקה והזוויות ישיבה מצויינות.

 

לסיכום:

אני חייב לציין שרואים שהושקעה לא מעט מחשבה בתכנון כל דבר במקום המדהים הזה עד למרת הפרט הקטן ביותר, בהחלט עשו עבודה מצויינת ואני גאה לראות בישראל, מבנים ציבוריים ברמה כזו.



7 תגובות

  • הצגה לא משהו, הא?

    • עוד לא הגעתי לתחום של "מבקר הצגות" – דווקא הייתה נחמדה ,רק עם שחקן אחד הייתה לי בעיה, לא עובר קהל לצערי. (מזל שהיה לו תפקיד קטן בהצגה)

  • אהבתי את הנורות בחניון 🙂

    • אין לך מושג כמה הדבר הקטן הזה עוזר

  • לא השווית בין הגרסא של לפני השיפוץ לאחרי השיפוץ! סקירת התוצאה הסופית זה אחלה, אבל אם הכל היה שם כבר קודם? אולי הקרדיט לא מגיע למי שנגע בזה אחרון?

    • את הבימה הקודם לצערי אני לא זוכר היטב על יתרונתיו וחסרונתיו בגלל שיש לי מנוי לקאמרי.

      אם ישפצו את הקאמרי אני בהחלט אוכל לתת ביקורת על לפני/אחרי

  • אהבתי את ההקבלה שעשית מהעולם הוירטואלי לעולם האמיתי
    לייק

הגב לרוני קליין

שוחחו איתי אונליין

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31