כלים ועזרים למתכנתי צד לקוח – שימושי!

ישנם מאות אם לא אלפי עמודי קוד מוכן שנועדו להפוך למתכנתי צד – לקוח את העבודה לקלה ומהירה יותר, בואו תהנו מכמה מתוכם

עם הזמן ולאחר תקופה ארוכה, כל אחד מוצא את עצמו עובד עם כמה עמודים באופן קבוע, בפוסט הבא אספתי עבורכם כמה כלים מאוד שימושים ויעילים שלפי דעתי יכולים להיכנס לתוך המאגר הקטן והצנוע שלכם.

CSS3Please.com

למה להתחיל לרשום את כל המאפיינים והערכים לבד מחדש כל פעם, בעמוד הבא תוכלו ליצור בשניות אלמנט ריבוע עם פינות מעוגלות, הצללות, גראדינטים וכד'  מותאם אישית לצרכים שלכם.

ניתן לראות את השינוי קורה בזמן אמת! שימושי מאוד

Border-Radius.com

כמה פעמים כל אחד מאיתנו היה צריך לעשות אלמנט כלשהו עם פינות מעוגלות, במקרה הרע היינו משתמשים בתמונות לפינות במקרה הטוב היינו עושים את זה בקוד ואז מתחילים להיות מתוסכלים מתאימות דפדפנים.

לא עוד! באמצעות האתר הבא תוכלו ליצור לעצמכם ריבוע עם פינות מעוגלות. פרט חשוב! ניתן לשלוט על הרדיוס של כל אחת מהפינות מדהים!

HTML-Ipsum.com

רובנו משתמשים בלורם איפסום בשביל למלא תוכן בכמות ריקים או בשביל להמחיש אתר כאשר הוא נטול תוכן, באתר הבא תוכלו למצוא טקסטים של לורסם איפסום מותאמים לכל צורך שתרצו. תהנו!

ScriptSrc.net

לכל מי שמשתמש בסקריפטים שגוגל מאחסנת אז העמוד הזה יכול נורא לעזור, אני אישית לא זוכר את הנתיב המלא של גוגל לכל סקריפט וסקריפט ולJQ בפרט, מה שהאתר הזה עושה, הוא פשוט ריכז לכם את כל הסקריפטים ולחיצה על אחד מהם תעתיק לכם את הנתיב שלו. פשוט ומהיר.

CopyPasteCharacter.com

תווים מיוחדים, אני בטוח שלא מעט פעמים הייתם צריכים לכתוב איזה תו מיוחד והתחלתם לחפש איך כותבים אותו בASCII ולקח לכם כמה חיפושים עד שמצאתם, אז הנה אתר שעשה סוף לתופעה 🙂

Button Maker

אם אתם רוצים ליצור לעצמכם כפתור באמצעות CSS3 באופן מהיר ופשוט הגנרטור הבא יעשה לכם את העמוד, הוא אומנם לא בהכרח מתאים לכל עיצוב, אבל יכול להשתלב בלא מעט מקומות.

אם יש לכם כלים שאתם משתמשים בהם אתם מוזמנים לכתוב בתגובה ואוסיף אותם בפוסט

פורסם במקור: css-tricks



6 תגובות

  • כלי נחמד שכדאי להכיר
    http://css3generator.com/
    בוחרים הגדרה והוא כבר יעשה עבורך את היתר

  • תודה תודה תודה!! פוסט פשוט נהדר!!!

  • רועי תודה רבה על השיתוף של הכלי.
    ישראל תודה על התגובה

  • מאוד שימושי. פוסט נהדר.
    נהנית מאוד לקרוא את הבלוג

  • לורם איפסום בעיברית. אני בטוחה שתרצו את זה.
    http://www.lorem-ipsum.co.il

הגב

שוחחו איתי אונליין

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31