נתוני חשיפה לבאנרים בעולם – שווה הצצה!

Google פרסמה השבוע ניתוח מדהים של נתונים סטטיסטיים הלקוחים ממערכות Double Click בשנה האחרונה, להלן מספר עובדות מעניינות שכדאי לכולם להכיר:

 הפרסום בווידאו צמח במספרים מדהימים ועוד היד נטויה. שימו לב לנתון לגדי הגלישה דרך הסלולר/ מובייל בעוד פחות משנתיים:

 

איזה באנרים הם הכי אפקטיביים – לפי הגודל שלהם:

פריסת לפי סוג הקריאייטיב (לא קופי/ ART אלא פורמט: פלאש מול פרסומות סטטיות. (שימו לב את הפערים בין 2 הגדולים: פלאש + פרסומות סטטיות אל מול RICH MEDIA!):

היקף חשיפה בחלוקה לפי תחום/ ענף תעשייתי (בחלוקה לפי סוג הפורמט: פלאש/ פרסומות סטטיות/ ריץ' מדיה):

תודה רבה לעומר מילויצקי הבעלים של הבלוג – Redfine ששיתף את המידע הזה.

מקור: google adwords



תגובה אחת

הגב

שוחחו איתי אונליין

אפריל 2021
א ב ג ד ה ו ש
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930