פרילנסר – צעדים ראשונים

דצמ 25, 2010   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, כללי, עיצוב  //  אין תגובות

לא מעט בעלי מקצוע מוצאים את עצמם עם הזמן והניסיון שנצבר עוסקים בעבודתם בבית בזמנם החופשי ומניבים מזה "דמי כיס" ואף משכורת נוספת בסוף החודש.

תחום הפרילנס לעומת התחום התעסוקתי, קיים בצורה יותר תחרותית ורחבת ידיים וכל אדם יכול ליצור לעצמו פרופיל כאוות נפשו ולכן קיימים יתרונות וחסרונות רבים.

אם תעשו טיול קצר באתרי האינטרנט שמציעים עבודות לפרילנסרים,תפגשו מספר לא מועט של פרילנסרים מתחומכם או מתחומים אחרים המציעים את שירותיהם לכל מען דבעי.

אם אתה פרילנסר חדש, המעוניין להשתלב בתחום הפרילנס בתחום עיסוקך היום יומי, אתה צריך לדעת איך להתבלט בסביבה ולא רק להשתלב בה וזאת מפני שקיימת תחרות רבה בתחום הפרילנס, אם זה במחירי ההצעות זמינות ומקצועיות אשר מציעים הפרילנסרים השונים לפרויקטים המוצעים ברחבי הרשת.

בשלבים הראשונים רצוי להתחיל לבצע עבודות למספר מכרים לצורך צבירת רזומה קצר שיאפשר לקהל הפונים אלייך לגיטימציה להעריך אותך ואת עבודתך,לעומת שאר הפרילנסרים הקיימים בתחום.

הפרופיל של הפרילנסר המצוי מציין פרויקטים לדוגמא ניסיון תעסוקתי מספר תכונות אישיות והמלצות מלקוחות קודמים, הדברים האלו הם הבסיס לפתיחת פרופיל לפרילנסר, מה שכן בכדי להקנות לך יתרון לעומת הפרילנסרים האחרים, רצוי שהלקוחות שלך לא יהיו מהשוק הפרטי אלא יותר חברות ותאגידים ארציים ובינלאומיים דבר המקנה יתרון עצום לעומת פרילנסרים רבים.

מעטים הם הפרילנסרים אשר בניסיון התעסוקתי שלהם,מצוין שהם עבדו בחברה מוכרת ובינלאומית ולכן נתינת דגש על פרט זה יכול למנף את הפרופיל האישי שלך מעט מעל הפרילנסרים האחרים.

דברים שכדאי לדעת כשפותחים פרופיל עיסקי בתור פרילנסר, הוא להסביר את השירותים אותם אתה מציע לקהל לקוחותייך בצורה הפשוטה והישירה ביותר, תוך נתינת פרטים המציינים את ניסיונך העסקי ויתרונך לעומת פרילנסרים אחרים.

רצוי לציין פרויקטים קודמים כדי להשאיר רושם על הלקוח גם אם הוא לא לוקח בסופו של דבר את שירותיך באותו פרויקט אולי בפרויקט הבא הוא ישתמש בשירותך אין לדעת.

כמו – כן במידה ויש באפשרותך לקחת המלצות מלקוחות קודמים רצוי הדבר.



הגב

שוחחו איתי אונליין

אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930