החלפת לוגואים של מותגים מאת סמית גרהם

יוני 12, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, כללי, עיצוב, פוטושופ, שיווק ופרסום  //  7 תגובות

מה היה קורה אם המיתוג של טוויטר היה בכלל בצבעים של פייסבוק… או בכלל הצבעים של פייסבוק היו לטוויטר, אתם מוזמנים ליהנות מאוסף לוגואים שעברו החלפה קטנה תוך שמירה על מבנה ומראה הלוגו בצורה תקינה… סמית גרהם עשה בהחלט עבודה טובה ומגניבה!

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

אנשים שקראו כתבה זו התעניינו גם ב:



7 תגובות

  • אהבתי! ממש משעשע

  • חחחחחו
    זה רק מראה כמה שהמותגים האלה נכנסו אלינו חזק לתודעה…
    עד שלנו נהיה מוזר על זה שהשתנה לחברה מסחרית מסוימת הלוגו שמייצג אותה.

  • דווקא יש כאן כמה שנראים יותר טוב מהמקור. לדוגמה הלוגו של בינג בתור הלוגו של גוגל, והלוגו של פורד בתור הלוגו של פרארי…

  • בלבלת אותי…

    מדבים איך שאפשר לזהות לפי הסמליל והטון שהלוגו נותן את החברה שעומדת מאחורה…

    • מדובר בהחלפה של מותגים תחת אותו עיסוק… (גוגל ובינג/ אייפון – אנדרואיד) וכד'

  • גדול!

  • [...] פוסטים האחרונים שלי בנושא לוגואים ועל הפוסט בנושא החלפת לוגואים של מותגים מאת סמית גרהם, הפעם אתם מוזמנים להציץ ולהתבונן על הלוגואים של [...]

הגב

שוחחו איתי אונליין

ספטמבר 2017
א ב ג ד ה ו ש
« אוגוסט    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930