איך יוצרים קמפיין נכון? – הרצאה שהעברתי היום

היום העברתי הרצאה באחד ממכללות עיצוב באזור המרכז, ההרצאה עסקה בכל ההיבטים שמעצבים ואנשי שיווק צריכים לקחת כאשר הם ניגשים ליצור קמפיין.

הנקודות העיקריות שדנתי בהם בהרצאה:

1.מהם השלבים אותם אנחנו צריכים לבצע בכדי ליצור קמפיין מצליח באינטרנט
2. בחירת קראייטייב ורעיון מצליח, כיצד עושים את זה נכון?
3. עיצוב טפסים (חלק מהתכנים והתמונות נלקחו מהבלוג פשוט שימושי )

המצגת מומלצת לצפייה במסך מלא – בגלל שהמצגת כבדה תלחצו על החץ האפור ותמתינו מספר שניות.

נתקלתם בבעיה לצפות במצגת צפו בקישור ישיר: http://prezi.com/pk3jvoitio3j/3611/

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

אנשים שקראו כתבה זו התעניינו גם ב:



15 תגובות

  • אהבתי :]
    נותן ידע כללי טוב על התפיסה שצריך לאמץ מהר שבונים פרוייקט בכל דבר בחיים בכלל ובעיצוב בפרט.
    ישר כוח

  • כל הכבוד. אחלה של מצגת.

  • מדהים!
    תודה רבה על המצגת!

  • תודה רבה חברים על התגובות

  • וואוו! איזה השקעותת!!!
    כ"כ הרבה טיפים במקום אחד…. =)

  • ממש תודה!
    ההרצאה היתה מעולה!!!
    ותודה על המצגת…

    מחכים לעוד טיפים בהמשך החיים…(:

  • נראה מעניין בהחלט
    השאלה היא האם כל זה הם רעיונות תאורטיים נחמדים, או שאתה יכול להראות דוגמא(ות) מעשית של קמפיין חי ומצליח שניהלת שמיישם את כל זה?

    שאלה שניה, אני קצת מתקשה להבין למה מצגת שהנושא שלה הוא לכאורה "כללי מפתח להשקת קמפיין שיווקי", הופכת פתאום למקבץ של דוגמאות של טפסים בדפי אינטרנט?

    תודה רבה
    שושו

    • היי שושו,
      כאשר אתה יוצר קמפיין אינטרנטי מן הסתם אתה מעוניין שהוא יביא תוצאות, חלק מהתוצאות באות לידי ביטוי בתנועה ובדו-שיח שהקמפיין שלך יוצר, הדו -שיח באינטרנט בא לידי ביטוי באינטרנט באמצעות טפסים, לכן חשוב לעבוד לפי הכללים והחוקים של עיצוב טפסים, ולכן נתתי לזה נתח בהרצאה והמצגת.
      בנוגע לכל מה שמוזכר במצגת, זה בהחלט לא תיאוריה אלא ושיטת עבודה שמומלץ וכדי לאמץ.

      מקווה שעזרתי.

  • לגבי הטפסים, נכון, זה חלק מהאינטראקציה עם המשתמש, אבל זה איזה פרט צדדי ששייך לתחום של GUI (עיצוב ממשק משתמש) ולא קשור באופן ישיר לניהול נכון של קמפיין.
    פעולות מתחומי הSEO וSMO (קידום במנועי חיפוש וקידום ברשתות חברתיות) הם היום חלק מרכזי מכל קמפיין באינטרנט ולזה לא הוקדש כל משקל במצגת שלך, אם כן, תמוה בעיני שדווקא נושא צדדי של עיצוב טפסים, תופס כזה נתח נכבד ממצגת שמתיימרת ללמד איך לנהל קמפיין נכון.
    -מה שמביא אותי לנקודה השניה:
    כל הטיפים האלה נשמעים נחמדים והכל, אבל יש הבדל בין מי שמגיש ערימה של טיפים תאורטיים שהוא אסף לבין מי שיכול להציג כיצד הוא באופן אישי מיישם את הידע הזה ומבטיח שזה אכן עובד.
    לכן ביקשתי לדעת האם אתה יכול להראות לנו קמפיין אמיתי שהשקת ובו יישמת את האמור במצגת.

    • אני לא משווק ולא איש שיווק, אני מעצב, כל המצגת וההרצאה התייחסה לקמפיין בתחום העיצובי עם דגש קטן על תחום השיווק, שגם הוא בא על הפן העיצובי.

  • מצגת מדהימה. ממש מושקע ומעניין!
    אין ספק שהשימוש ב prezi מוסיף המון.

  • יפה מאוד תודה רבה!!!

  • יופי של מצגת. הערה קטנה אך משמעותית בעיני. יש פה השקעה גדולה בגרפיקה, באפקטים וכמובן גם במסר. חבל שלא ערכתם עוד הגהה על הטקסטים. יש כאן לא מעט איזורי טקסט עם שגיאות כתיב ברמה של סיקולי אותיות, חוסר מרווחים בין מילים או לאחר פיסוק וכו'. זה מפריע במיוחד כאשר זה קורה באיזור שמדבר אודות השקעה באיכות הטקסט ובניסוח. טקסט הוא חלק בלתי נפרד מהגרפיקה והוא מיועד כדי שאנשים יקראו אותו… זו הארה (הערה) לשיפור ולא לצורך קנטרנות. אני נהנית מאד מהפוסטים שלכם. תודה

    • היי,
      תודה רבה על ההערה, נלקח לתשומת ליבי.
      אשמח לקבל דוגמא היכן ראית שגיאות כתיב.

  • [...] אותו, המועד לא איחר (אפילו הקדים קצת) והכנתי מצגת בנושא איך יוצרים קמפיין נכון? במהלך בניית המצגת הבחנתי בכך שקיימת ההתעניינות רבה [...]

הגב

שוחחו איתי אונליין

דצמבר 2017
א ב ג ד ה ו ש
« אוגוסט    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31