פוסטים בקטגוריה "שיווק ופרסום"

איך יוצרים קמפיין נכון? – הרצאה שהעברתי היום

היום העברתי הרצאה באחד ממכללות עיצוב באזור המרכז, ההרצאה עסקה בכל ההיבטים שמעצבים ואנשי שיווק צריכים לקחת כאשר הם ניגשים ליצור קמפיין.

הנקודות העיקריות שדנתי בהם בהרצאה:

1.מהם השלבים אותם אנחנו צריכים לבצע בכדי ליצור קמפיין מצליח באינטרנט
2. בחירת קראייטייב ורעיון מצליח, כיצד עושים את זה נכון?
3. עיצוב טפסים (חלק מהתכנים והתמונות נלקחו מהבלוג פשוט שימושי )

המצגת מומלצת לצפייה במסך מלא – בגלל שהמצגת כבדה תלחצו על החץ האפור ותמתינו מספר שניות.

נתקלתם בבעיה לצפות במצגת צפו בקישור ישיר: http://prezi.com/pk3jvoitio3j/3611/

לכבוד יום העצמאות – 63 נוסטלגיות

מאי 10, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, כללי, עיצוב, פוטושופ, שיווק ופרסום, שימושון  //  19 תגובות

לכבוד יום העצמאות חיפשתי  תוכן מקורי ואיכותי שגם יהיה קשור לעיצוב וגם ליום העצמאות,

לשמחתי הצלחתי למצוא משהו שגרם הנאה לא רק לי אלא גם להורים ולסבתא שלי… הם פשוט התענגו על התמונות הבאות שתראו,

הצלחתי להחזיר אותם לא מעט שנים אחורה… תנסו גם אתם, אני בטוח שהם ישמחו לראות שוב את הפרסומות הבאות ולהיזכר בעבר…

אשמח אם תשתפו את החוויה באמצעות תגובה בסוף הפוסט.

קרא עוד >>

בנק ישראל מזמין את הציבור לעצב את השטרות החדשים

מאי 4, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   כללי, פוטושופ, שיווק ופרסום  //  אין תגובות

לראשונה בישראל, בנק ישראל עורך תחרות לעיצוב השטרות החדשים, ההנחיות וההסברים לעיצוב השטרות יפורסמו בימים הקרובים באתר הבנק ובעיתונים תנאי התחרות המדוייקים בליווי הודעה רשמית של הבנק.

אז מי מופיע על איזה שטר?

על השטר של 20 שקלים חדשים – המשוררת רחל בלובשטיין.

על השטר של 50 שקלים חדשים – המשורר שאול טשרניחובסקי.

על השטר של 100 שקלים חדשים – המשוררת והסופרת לאה גולדברג.

על השטר של 200 שקלים חדשים – המשורר נתן אלתרמן.

פוסט אורח – מתנות לחגים קד"מ נכון

אפר 11, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, כללי, עיצוב, פוטושופ, שיווק ופרסום  //  2 תגובות

אוטוטו פסח, הוא מורגש כבר די מזמן, בעיקר לאלרגים שביננו שמגיבים לפריחת האביב בפריחה משל עצמם.

הוא גם מורגש במלחמות על זמן הפרסום בכל המדיות של רשתות הקניות ושל מותגי הבשמים.

בשבוע שלפני ערב החג מתחילים המיילים שלנו להחתם ב"חג שמח". אחד מתחיל וכולם נדבקים. ככה זה כל שנה.

אחד הסממנים לבואו של חג הפסח, כחג מרכזי הוא תלושי חברה (במקרה שאתה שכיר) ומתנות קד"מ (אם אתה לקוח קיים או פוטנציאלי).

בכל הקשרו למתנות קד"מ, לא מעט עסקים יודעים שמדובר במדיה חנפנית אך חשובה ביותר להגיע ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים.

העניין הוא שבתחום הזה אין חדש תחת השמש, אנחנו רגילים לאותם מוצרים עם הטבעת לוגו עליהם.

מעטים ועד למוצרי USB.ממעמדי ניירות ועד מגבות חוף.כובעים, חולצות, מגנטים למקרר.מוצרים שאולי שמישים אך לא במיוחד זכירים.

אולי משום שתחום מתנות הפרסום נתפס כתחום "הפקתי" (מגדירים תקציב, בוחרים מקטלוג, מעבירים לוגו להטבעה ומיבאים מכולה מסין) ולא כתחום קריאטיבי ב-100%,

אנחנו רגילים לקבל את אותן מתנות כל הזמן בדגש על טרנדים (ואז כולם עושים את כל הטרנדים)…

הדרך הנכונה להתייחס למדית מתנות הפרסום היא לבצע קודם כל ניתוח בריף. מיהו הלקוח, המסר השיווקי שרוצה להעביר, האירוע, קהל היעד וכמובן התקציב..

את אותו מסר רצוי ומזוקק יש לתרגם למתנה שתכיל בתוכה את אותו ערך/מסר.

הרעיון הוא שאם המתנה תדע להגיד משהו על העסק, היא תייצג אותו והיא תהפוך לזכירה. אם היא תצליח לרגש, להצחיק, לגעת – היא תשיג באזז רציני.

קחו לדוגמא את רד בול (זה שנותן לכם כנפיים).

מוצר הקד"מ שהפיקו: בטריות ממותגות רד בול.

הלוק הוא של הפחיות שלהם, המסר הוא אנרגיה. גם שמיש וגם חכם.

הבטריות של רד בול

קרא עוד >>

עמודים:«1234567

שוחחו איתי אונליין

אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930