פוסטים בקטגוריה "דפוס"

למעלה מ-100 לוגואים להורדה בחינם!

ינו 21, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, מדריכים, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  5 תגובות

מצאתי אתר בשם shaboopie

שמאפשר לכם להוריד בחינם למעלה מ-100 לוגואים מדהימים!

מצורפת תמונה של כמה לוגואים מתוך המאגר המלא.

לחצו על התמונה כדי להיכנס לאתר

שימו לב מותר להשתמש בלוגואים לשימוש פרטי בלבד ואסור בשימוש מסחרי

http://www.shaboopie.com/

פרסום יצירתי – אם לא היית דבה היית מספיקה!

ינו 15, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, עיצוב  //  20 תגובות

לפי "מזבלה" עוד לא ידוע אם הפרסום הזה אמיתי או משחק של מעצב בפוטושופ…

אז בדקתי קצת את הנושא וגיליתי שמדובר בבחור בשם אייל מוסקוביץ שביצע את העבודה הזאת לפרויקט גמר שלו בתילתן.

לעדכונים במייל שלנו כבר נרשמת? בחצות יוצא העדכון השני http://www.idomain.co.il/newsletter/

כרטיסי ביקור מקוריים – חלק א'

ינו 7, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, עיצוב, פוטושופ  //  4 תגובות

כרטיסי ביקור זה חלק בלתי נפרד מהעסק, אפילו חלק מאוד חשוב מהעסק, באמצעות הכרטיס ביקור אפשר ללמוד הרבה מאוד על העסק ועל אופן ההתייחסות שלך כלפיו.

בהרבה כנסים / networking מפזרים כרטיסי ביקור, ולכן חשוב שהכרטיס ביקור יהיה מרשים או לפחות יספק את מטרתו בצורה נכונה כדי שמי שקיבל את הכרטיס יקבל את הרושם הדרוש מכם ומהכרטיס וידע להשתמש בו בעתיד

מצורפים מספר כרטיסי ביקור יצירתים מאוד שהופיעו ב- Guerillaz,

חלק ראשון מתוך ארבע

קרא עוד >>

מחולל טקסט דמה לעיצובים – בעברית ואנגלית!

מהיום גם אתם תוכלו ליצור לעצמכם טקסט דמה לעיצובים מבלי לפגוע באסטתיקה של העיצוב, לגנרטור שיוצר טקסט דמה קוראים לורם איפסום

מה זה, לורם איפסום?

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

למה לא להכניס לסקיצה טקסט אמיתי אחר?

אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא, יתחיל הצופה לקרוא אוטומטית את הטקסט, ואם תוכן הטקסט לא רלוונטי לעבודה המוצגת – הדבר יסיח את דעתו מהעיצוב.

אז למה לא להכניס לסקיצה ג'יבריש?

הקלדת ג'יבריש (ייטץ5רעףח נגץלמןןעיהנכע חמ נ הגכץץמ'ב ףלל4מנ) יוצרת מרקם טקסט "מלוכלך" שאינו דומה לטקסט האמיתי ולכן מכער את הסקיצה ופוגם בתחושת האמיתיות והאמינות שלה.

כך גם לגבי טקסט חוזר (כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט…).

קרא עוד >>

הפסיכולוגיה שמאחורי הצבעים

ינו 3, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, מדריכים, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  7 תגובות

באמצעות הפוסט הזה תוכלו ללמוד על קצה המזלג את פסיכולוגית צבעים, ולדעת מה השימוש של כל צבע ומה ההשפעה שלו עלינו מבחינה פסיכולוגית.

בהמשך הפוסט אני אדון על מספר תכונות עיקריות בבני אדם(תכונות רגשיות, פיזיות, התנהגותיות), ואפרט מה ההשפעה של כל צבע על התכונות האלו,

לידיעתכם כל צבע משפיע על הגוף במקום אחר ויוצר את ההשפעה הפסיכולוגית של הצבעים אני התמקדתי במספר צבעים: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול בהיר, כחול כהה, סגול, ורוד, חום, לבן, אפור, שחור.

פסיכולוגית צבע – אדום

חיוניות, אומץ, בטחון עצמי

תכונות רגשיות: אהבה, חיוניות, אומץ, תשוקה, סכנה

תכונות פיזיות: מגביר לחץ דם, מגביר קצב נשימות, מסייע לעיכול, בולט לעין

תכונות התנהגותיות: אגרסיבי, תוקפני,  חושי, קיצוני – אקסטרימי, מפחיד, מאיים

שימוש:

שימוש בצבע אדום, נותן דגש או דרישה, הצבע האדום גם מציין את הכוח של כדור הארץ וגוף האדם שמציין חיים,.

תכונות אישיות: בטחון עצמי, אומץ, מוחצנות, ספונטני וכנות.

קרא עוד >>

עמודים:«12345678910»

שוחחו איתי אונליין

אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930