פוסטים בקטגוריה "מדריכים"

מחולל טקסט דמה לעיצובים – בעברית ואנגלית!

מהיום גם אתם תוכלו ליצור לעצמכם טקסט דמה לעיצובים מבלי לפגוע באסטתיקה של העיצוב, לגנרטור שיוצר טקסט דמה קוראים לורם איפסום

מה זה, לורם איפסום?

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

למה לא להכניס לסקיצה טקסט אמיתי אחר?

אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא, יתחיל הצופה לקרוא אוטומטית את הטקסט, ואם תוכן הטקסט לא רלוונטי לעבודה המוצגת – הדבר יסיח את דעתו מהעיצוב.

אז למה לא להכניס לסקיצה ג'יבריש?

הקלדת ג'יבריש (ייטץ5רעףח נגץלמןןעיהנכע חמ נ הגכץץמ'ב ףלל4מנ) יוצרת מרקם טקסט "מלוכלך" שאינו דומה לטקסט האמיתי ולכן מכער את הסקיצה ופוגם בתחושת האמיתיות והאמינות שלה.

כך גם לגבי טקסט חוזר (כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט…).

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

הפסיכולוגיה שמאחורי הצבעים

ינואר 3, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, מדריכים, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  7 תגובות

באמצעות הפוסט הזה תוכלו ללמוד על קצה המזלג את פסיכולוגית צבעים, ולדעת מה השימוש של כל צבע ומה ההשפעה שלו עלינו מבחינה פסיכולוגית.

בהמשך הפוסט אני אדון על מספר תכונות עיקריות בבני אדם(תכונות רגשיות, פיזיות, התנהגותיות), ואפרט מה ההשפעה של כל צבע על התכונות האלו,

לידיעתכם כל צבע משפיע על הגוף במקום אחר ויוצר את ההשפעה הפסיכולוגית של הצבעים אני התמקדתי במספר צבעים: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול בהיר, כחול כהה, סגול, ורוד, חום, לבן, אפור, שחור.

פסיכולוגית צבע – אדום

חיוניות, אומץ, בטחון עצמי

תכונות רגשיות: אהבה, חיוניות, אומץ, תשוקה, סכנה

תכונות פיזיות: מגביר לחץ דם, מגביר קצב נשימות, מסייע לעיכול, בולט לעין

תכונות התנהגותיות: אגרסיבי, תוקפני,  חושי, קיצוני – אקסטרימי, מפחיד, מאיים

שימוש:

שימוש בצבע אדום, נותן דגש או דרישה, הצבע האדום גם מציין את הכוח של כדור הארץ וגוף האדם שמציין חיים,.

תכונות אישיות: בטחון עצמי, אומץ, מוחצנות, ספונטני וכנות.

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

מדריך להוספת עברית ב-prezi על כל הטמפלייטים

דצמבר 23, 2010   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, כללי, מדריכים, עיצוב, תוכנות  //  70 תגובות

אחרי הפוסט הקודם על PREZI פנו אליי מספר אנשים שנתקלו בבעיה עם עברית בתוכנה, ואתם צודקים בברירת מחדל PREZI אכן תומכת בעברית בטמפלייט photographer בלבד, בדקתי קצת ברשת ומצאתי פתרון לבעיה,

תעקבו אחרי ההוראות אם למישהו יש שאלות אתם מוזמנים להגיב כאן ואשמח לעזור לכם

  1. תפתחו את הPREZI ובחרו טמפלייט לדוגמא או שתיצרו טמפלייט משלכם, קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

מדריך לעיצוב לוגו תוך דקות

דצמבר 12, 2010   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, מדריכים, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  11 תגובות

עיצוב לוגו יכולה להיות מטלה לא פשוטה, קיימים כ"כ הרבה גופנים וסגנונות ללוגואים, ובתור מעצב זה לפעמים נורא קשה להחליט מאיפה להתחיל.

עיצוב לוגו לא אמורה להיות מלאכה קשה, ובטח שהיא לא אמורה לקחת לך הרבה זמן.

במדריך הבא אני אראה לכם את תהליך שאני מקווה שיעזור לכם ליצור לוגו איכותי ומקצועי תוך דק' ולא שעות.

השיטה הזו צריכה להתאים לכל לקוח שיהיה לכם.

במדריך זה אני אשתמש לדוגמה בלוגו שעיצבו לחברה בשם  "Petra Capital", מתוך האתר cre8ivecommando. פטרה קפיטל זאת חברת בוטיק שמספקת את שירותייה לחברות פיננסים/ארגונים מוסדיים וכן לחברות חציבה / תעשייה המילה פטרה משמעותה סלע ביוונית.

הלוגו שהשתמשתי בו במדריך הזה, לקח זמן קצר מאוד אם אדייק כ- 5 דק' עבודה בלבד, והוא מצריך adobe illustrator, הלוגו הזה יכול לתת לכם כיוונים לעבודות עתידיות שלכם.

אז בואו נתחיל…

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

10 גלריות Light-Box מבוססות Jquery

נובמבר 13, 2010   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, מדריכים, שימושון  //  3 תגובות

מרבית האתרים כיום מתבססים על מחלקות JS המאפשרות להפוך את חווית הגלישה באתר לנעימה ונוחה יותר, ללא צורך במעבר לידע בסיסי בJS.
ברשת קיימים עשרות אם לא מאות סקריפטים לגלריות, השאלה היא איזה סקריפט הוא הכי נכון והכי מתאים לשימושים שלי?

אני מודע לקושי בבחירת סקריפט גלרית תמונות שיתאים לצרכים שלך ושל הלקוח וגם שיהיה תיקני.
לכן, ריכזתי בעבורכם 10 סקריפטים הכי נפוצים לגלרית תמונות מבוססי jquery.

על – מנת שתוכלו להשתמש בכל אחד מהגלריות המוצעות כאן יש קודם לגשת לאתר jquey ולהוריד משם את המחלקה העדכנית ביותר

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

:עמודים«1...56789101112

שוחחו איתי אונליין

אוגוסט 2020
א ב ג ד ה ו ש
« אוגוסט    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031