פוסטים בקטגוריה "חווית משתמש"

כל הגוגל דודל של אולימפידה 2012 לונדון

רובנו משתמשים בגוגל על בסיס יום יומי ואפילו יותר מזה ותמיד נחמד לראות כל פעם מחדש את ה"דודלים" החדשים שגוגל מכינים לנו לכבוד ימים כאלו ואחרים, האולימפידה השנה גוגל היו מאוד יצירתיים כמו שהם בדר"כ נוהגים להיות והכינו לכל יום באולימפידה דודל מאוד מגניב ומושקע שגזל לנו לא מעט שעות עבודה והנאה לאלו מכם שלא מכירים את המושג דודל

דודל - במנוע החיפוש של גוגל נהוג להחליף מפעם לפעם את הלוגו, לכבוד חג הנחגג באותו יום, יום הולדת של דמות היסטורית, אירועים חשובים וכדומה. לוגו זה מכונה "גוגל דודל" (Google Doodle). עד לפברואר 2011 נוצרו יותר מאלף דודלים.

לכבוד סיום האולימפידה ולאלו מכם שאולי פספסו את הדודלים המגניבים שליוו אותנו במהלך האולימפידה, ריכזתי עבורכם את אוסף כל הדודלים שהיו במהלך האולימפידה מטקס הפתיחה ועד סופה

 

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

השראה: למעלה מ-30 טפסים מ-DRIBBBLE

יולי 18, 2012   //   על ידי אבי כהן   //   השראה, חווית משתמש, כללי, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  אין תגובות

כאשר ניגשים לבנות אתר אינטרנט, המטרה של מרבית האתרים או לפחות באתרי תדמית בעיקר היא שאנשים יצרו קשר וירכשו את השירות/המוצר שהם מציעים, אז אם נושא יצירת הקשר הוא דבר כ"כ חשוב כדאי לעשות אותו נכון וכמה שיותר פשוט כדי לא לאבד פניות (לידים) בדרך בגלל עיצוב או אפיון לא נכון של הטופס, לשם כך רוכז בפוסט הבא למעלה מ-30 סוגים שונים של טפסי יצירת קשר הישר מאתר Dribbble.

קרא עוד >>

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

ראיון על פרויקט הגמר של המעצב אסף קאשי

הקיץ מלווה בלא מעט דברים משמחים וכיפים כמו חופש גדול לילדים (ולפעמים גם למבוגרים) ים, נופשים וטיולים, וכמו ביתר התחומים גם בתחום העיצוב גרפי והטכנולוגיה יש לא מעט חידושים, ואיך אפשר להתחיל את הקיץ בלי פרויקט הגמר של הסטודנטים ממוסדות העיצוב השונים בארץ.

אני שמח לארח את אסף קאשי, אשר יציג את פרויקט הגמר שלו במנשר לאמנות בתאריכים 4-17.7

שלום אסף
אני שמח לארח אותך בפינת הראיונות בבלוג "עיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים"
אתה מוזמן לספר קצת על עצמך וכיצד הגעת ללמוד את תחום העיצוב…

מאז ומתמיד חיפשתי כלים שיאפשרו לי ליצור משמעות או תוכן, כאלו שיעבירו את מה שיש לי לספר  או את מה שעובר לי בראש , אפשר לומר שאת תחום העיצוב פגשתי דווקא מהצורך הזה עוד לפני שהבנתי בכלל אם אני מסוגל לעצב או לרגש אנשים בעשייה שלי, המעבר לתל אביב בגיל 24 החשיפה לתעשייה בשילוב לימודי עיצוב במנשר שימשו כמאיץ משמעותי עבורי והציגו בפני אפשרויות וכלים רבים ליצור תוכן שאנשים מבינים, שאנשים יכולים להתחבר אילו או להתרגש ממנו.

מה הייתה המטרה של הפרויקט גמר?

אני יכול לסמן שני מטרות של הפרויקט שלי, האחת היא פרקטית, לשווק את תל אביב כיעד תיירותי לחופשה, כאופציה לא פחות אטרקטיבית ומעניינת משאר הערים הפופולאריות בעולם.

המטרה השניה הייתה להיכנס לזירה שהמדינה עדיין לא מפעילה בה את את כל כוחה והיא הרשת, הרגשתי שחוץ מכמה כתבות מפרגנות שיוצאות מדי פעם על תל אביב עדיין חסר מימד חוויתי שיעביר תוכן ויעניין אנשים בעיר המטורפת הזו הזו ובכלל בארץ שלנו. קרא עוד >>

אודות הכותב:

אסף קאשי הוא מעצב גרפי בתחום האינטראקטיב, בוגר בית הספר לאומנות מנשר בתל אביב, חי ונושם את תחום העיצוב ברשת, גר היום בתל אביב. פרויקט הגמר שלי: weekender-tlv

פוסטים נוספים - אתר אישי

10 טיפים למציאת עבודה למעצב גרפי

בשל פתיחת הפינה החדשה בבלוג של מודעות דרושים בתחום עיצוב גרפי שהוקמה כדי להקל עליכם למצוא עבודה, אי אפשר לפתוח פינה כזו מבלי לחנוך אותה עם איזה פוסט עסיסי של טיפים למעצב גרפי שמחפש עבודה מקווה שהפוסט יעזור לכם וימקד אתכם בתהליך וכמובן אל תתייאשו ישנם לא מעט מעצבים מוכשרים שנמצאים באותו מצב כמו שלכם ומחפשים עבודה

רשימת הטיפים

1. ארגנו לעצמכם תיק עבודות בהתאם למשרה שאתם מחפשים למשל אם אתם מחפשים משרה בתחום אינטראקטיב תתנו נתח חשוב בתיק עבודות לבאנרים,מיניסיטים וכד' , לתשומת ליבכם זה שעשיתם לילדה הזמנה חמודה למסיבת גן לא אומר שהיא צריכה להופיע בתיק עבודות.

2. העלו את התיק עבודות לאחד מאתרי תיקי העבודות (אסקר אותם בפוסט נפרד בעתיד) או צרו קובץ PDF מסודר שמציג את העבודות הנבחרות מהתחום שבו אתם מתעניינים דבר חשוב לא פחות כשמעסיק מתחיל לראות את התיק עבודות כדי שהוא לא יסגור אותו תכניסו בתחילת הקובץ את העבודות הכי טובות שלכם.

3. עצבו קורות חיים ונסחו אותם באופן נקי ומסודר עם דגש על התחום המקצועי והניסיון שלכם (במידה והוא רלוונטי לתחום) טיפ קורות חיים מעוצבים שנפתחים באופן תקין גם דרך Google docs או כל תוכנה אחרת, תיתן לכם תשומת לב שונה מכל הקו"ח שהמעסיק מוצף בהם (רצוי שקו"ח יהיו עמוד אחד)

4. חיפוש עבודה צריך להיחשב עבורכם כמו עבודה, הקדישו כל יום מספר דק' עד שעות בודדות שבהם אתם מחפשים עבודה

5. במידה ואתם פרילנסרים או עצמאים תנסו להימנע מלצרף את המיתוג של הסטודיו/החברה שלכם בקו"ח ויתר המקומות דבר כזה עלול ליצור רושם מול המעסיק שהעצמאות שלכם חשובה לכם יותר מהעבודה שהוא מציע.

6. בדקו את נתוני השכר בתחום ניתן להיעזר בטבלה של JobCity / AllJobs לפני שאתם ניגשים לשאלה בראיון מה השכר המבוקש.

7. נסו לחשוב ולהתכונן היטב לשאלות שאתם עשויים להישאל בראיון עבודה

8. כאשר אתם שולחים קו"ח הכניסו פנייה אישית אם ידוע לכם מה שמו של המגייס ככה אולי תצליחו לגנוב קצת תשומת לב.

9. היעזרו בפינת משרות דרושים לעיצוב גרפי בבלוג המתעדכנת על בסיס יומי או לחילופין היכנסו לאתרי חיפוש עבודה

10. תלמדו קצת על החברה ועל תחום הפעילות שלה לפני שאתם שולחים קו"ח או מגיעים לראיון ככה שתוכלו לדעת אם היא מתאימה לכם.

זה הכל להפעם המון המון בהצלחה לכל המחפשים!

 יש לכם טיפים נוספים? אתם מוזמנים לכתוב אותם באמצעות המערכת תגובות בתחתית העמוד

 

מחפש מעצב? רוצה שהמשרה שלך תופיע כאן? היכנס ל- פרסום משרת דרושים בתחום העיצוב

יש לכם הצעות / הארות, אתם מוזמנים לכתוב  לשיפור החוויה.

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

לראשונה בארץ Cut&Paste,אליפות העולם בעיצוב דיגיטלי

מדי שנה מתקיים ברחבי העולם טורניר Cut&Paste אליפות העולם בעיצוב דיגיטלי, לראשונה השנה אירוע זה מגיע גם לתל אביב במסגרת הטורניר העולמי בניו-יורק השנה.

מה יקרה באירוע?

מדובר על טורניר ראווה, שקיים כבר מ-2005 בערים כמו ניו-יורק, לונדון,טוקיו ועוד… הטורניר מכיל שלושה מקצים סה"כ הנוגעים במדיה דיגטלית בז'אנר הדו והתלת מימד ועוד קטגוריית אנימציה שתוצג במקביל, כאשר המתמודדים מצטוותים בזוגות וכל מטרתם להנפיק את יצירת המדיה הדיגטלית בזמן מוגבל בהתאם לקריטריונים של כל מקצה, והכל בלייב כאשר הקהל נחשף לאורך כל תהליכי העבודה.

קטגוריות 2D/3D

מקצה ראשון (15 דק') - בניית קונספט דו-מימדי שמורכב מרישומים, תמונות, טקסטורות וטיפגורפיה ועוד…

מקצה שני (20 דק') - שרטוט מודל תלת-ממד לצורך שימוש במקצה השלישי.

מקצה שלישי (20 דק') – שילוב המקצים יחד, הקונספט הדו מימד והתלת מימד לצורך מסגרת המאחדת את הנושא המרכזי שהתרכזו בטורניר.

קטגוריית האנימצייה

להרכיב סרטון בן 15 שניות ב8 שעות ע"פ בריף שיקבע מראש, את הסרטונים יבצעו יום לפני האירוע, כאשר העבודה הסופית של הסרטונים יוצגו באירוע עצמו.

קרא עוד >>

אודות הכותב:

פוסטים נוספים

:עמודים1234»

שוחחו איתי אונליין

מאי 2017
א ב ג ד ה ו ש
« אוגוסט    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031