נתוני חשיפה לבאנרים בעולם – שווה הצצה!

Google פרסמה השבוע ניתוח מדהים של נתונים סטטיסטיים הלקוחים ממערכות Double Click בשנה האחרונה, להלן מספר עובדות מעניינות שכדאי לכולם להכיר:

 הפרסום בווידאו צמח במספרים מדהימים ועוד היד נטויה. שימו לב לנתון לגדי הגלישה דרך הסלולר/ מובייל בעוד פחות משנתיים:

 

איזה באנרים הם הכי אפקטיביים – לפי הגודל שלהם:

פריסת לפי סוג הקריאייטיב (לא קופי/ ART אלא פורמט: פלאש מול פרסומות סטטיות. (שימו לב את הפערים בין 2 הגדולים: פלאש + פרסומות סטטיות אל מול RICH MEDIA!):

היקף חשיפה בחלוקה לפי תחום/ ענף תעשייתי (בחלוקה לפי סוג הפורמט: פלאש/ פרסומות סטטיות/ ריץ' מדיה):

תודה רבה לעומר מילויצקי הבעלים של הבלוג - Redfine ששיתף את המידע הזה.

מקור: google adwords

אודות הכותב:

אבי כהן הינו מעצב ממשקים ואתרי אינטרנט אשר בין היתר עוסק גם בפיתוח צד לקוח. המייסד של כשעיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים. בעל ניסיון עשיר בעיצוב אתרי אינטרנט מסחריים ותדמיתיים תוך השמת דגש על ערכי חווית המשתמש והמכירה. פייסבוק | לינקדין | טוויטר

פוסטים נוספים - אתר אישי

אנשים שקראו כתבה זו התעניינו גם ב:



תגובה אחת

הגב

שוחחו איתי אונליין

יולי 2017
א ב ג ד ה ו ש
« אוגוסט    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031